2015. július 4., szombat

Első sorok...

Hola Chicas!

  
Heartbeat Song
     Hosszas elmélkedés után végül összeszedtem minden bátorságomat és lelki erőmet, majd megalkottam ezt az oldalt, amely hűen tükrözi már most is azt, ami vagyok. A színek, a formák, a képek... Mind-mind egy kis része az énemnek, amelyet igazán csak itt tudok kibontakoztatni. És valóban, ahogy látjátok, ez az oldal egy személyes blog lesz, amelynek hosszú életet jósolok, figyelembe véve, hogy remélhetőleg ő lesz az egyik alappillére a bloggerina-énemnek és létezésének. 
     És hogy miért hoztam itt létre egy ilyen blogot? A válasz egyszerű. Én is – mint sok más író ebben a világban –, sokszor túlságosan is a tökéletességre törekszem. Talán érzékelhettétek is, hogy sokszor nem tudom magamat kellőképpen elengedni egy-egy fejezet előszavának idején, hiszen félek, hogy a számomra szinte hibátlanra megírt fejezetbe ezzel belerondítok. Így csak szépen fogalmazok, próbálok tökéletes lenni. De nem sokkal ezelőtt úgy éreztem, ez belülről emészt fel, szépen lassan. Igazán szeretnék az olvasóimhoz szólni, így született meg a kezeim között egy oldal, ahogy mindezt kötetlenül megtehetem. A Breathe.
     A címe is pontosan mutatja azt, hogy mi is ez az oldal nekem. Egy hely, ahol egyszerűen hátradőlhetek és vehetek néhány mély, friss, tiszta lélegzetet, mielőtt visszatérek a mindennapi teendőimhez. Egy kis oázis a feladatok tengerén, ahol nyugalom és béke vár, legyen szó bármiről. :)
     Most pedig, hogy hátrahagytuk a blog előéletét, történetét, nézzük, mit tartogat a jövőnek!
     Elsősorban egy amolyan papírfecnis fióknak szántam ezt a blogot, végül mégis megszántam. Talán túl sok lenne szegénynek az én agyszüleményeimet eltárolnia... :) Szóval így változtattam a terven és átalakítottam az oldalt egy személyes hangvételű bloggá. Főként novellákat, rövidebb, pár részes történeteket és az emellett futó történeteim ajánlóit, részleteit olvashatjátok majd. Emellett én szerettem volna egy kisebb segítséget nyújtani azoknak, akik ihlethiányban szenvednek, vagy csak valami inspirációra vágynak, így fellelhetők lesznek itt különböző képek, videók, sorozatok, amik nekem segítenek a válságos időkben.
    
     Egy szó, mint száz, nagy reményeket fűzve indítom most el ezt az oldalt az útján, remélve, hogy nem csak nekem, hanem Nektek is hasznotokra válik! Kellemes időtöltést! :)

Puszillak Titeket,
Adriana

2 megjegyzés:

  1. Életem! ♥

    Nem tudom visszafogni magam, itt is muszáj nyomot hagynom magam után! Először is imádlak, hisz tudod, ennek a blognak pedig azért örülök még jobban, mert így a valódi éned, a személyiséged is meg tudom ismerni, nemcsak a tehetséged! Imádom a nyárias kinézetet, tényleg felfrissít, nemhiába festettem nemrég a szobám falát is hasonló színűre! :)

    Sok sikert a bloghoz, alig várom a következő bejegyzéseket!

    Szeretlek, imádlak ♥

    Skyler

    VálaszTörlés
  2. Drágám! ♥

    Nagyon-nagyon örülök, hogy írtál nekem ide is, mert nem csak Te ismerhetsz majd meg engem jobban, hanem én is Téged! :)
    Ez a szín egyszerűen olyan nekem, mint néhány jégkocka a kedvenc jeges teámban. *-* Nagyon szeretem ezt a színt, a fejléc engem is felfrissít, ha ránézek, és bár sokáig kísérleteztem a színkódokkal, végül sikerült olyat kihoznom belőle, amit imádok! :)

    Már alig várom én is, hogy megoszthassam veletek az írásaimat, ötleteimet! :)

    Szeretlek, csókollak ♥
    Adriana

    VálaszTörlés