2015. augusztus 10., hétfő

Bepillantás


Hola! :)


     Vitathatatlanul tombol a nyár, a hőségben pedig az egekbe szökik a hőmérő higanyszála. Az élet mégsem áll meg, és sajnos a tartalmas kikapcsolódást biztosító nyaralások is véget érnek. Így vagyok én is ezzel. :)
     Kis bűntudattal léptem fel tegnap késő este a Bloggerre, ugyanis már nagyon fáradt voltam, és amit elterveztem – hogy publikáljak egy kis meglepetést –, nem sikerült betartani. Aztán, hogy tudjátok, nem hagylak Titeket cserben, hoztam egy pársoros részletet abból a novellából, amit ezen a héten vasárnap fogok megosztani Veletek! :)
     Nem szeretném az időt húzni, olvasgassátok el, és ha tetszett, ne tartsátok magatokban! ;)

Csókollak Titeket,
Adriana


Unfaithful
/részlet/



"Fülledt, spanyolosan nyári este nehezedik a nagy ház hátsókertjében összegyűlt emberekre. A népes család egy asztalnál gyűlt össze, s most mindenki párosával folytat beszélgetést egy közelében ülővel. A forró levegőbe vegyülő lágy szellő finoman simít végig az egyetlen ember puha vállán, aki szótlanul, némaságba burkolódzva ül az asztalnál, s halovány mosollyal az ajkai szegletében, a hangos társaságot figyeli.
Olivia hosszú ujjait a karján pihenő kendőre fűzi, majd finoman vékony vállára vonja azt.
– Minden rendben, Olivia? – foglal mellette helyet szerelmének öccse, majd kényelmesen elhelyezkedik a fonott székben. A fiatal férfi egy kis üveg kólát nyújt a nő felé. – A sör már elfogyott, és csak ez, meg valami mangós lötty maradt, amire nem esküdnék meg, hogy még iható.
Olivia halkan felnevet, majd vállat von. – Ez is megfelel, köszi. Egyébként, igazán hívhatnál Olinak, már megszoktam ezt. Az Olivia túl…
– Komoly? – vonja fel szemöldökét a kérdését vicces hangnemben feltevő focista, majd elneveti magát a spanyol nő helyeslő arckifejezésén. 
Telt ajkaira közvetlen, barátságos, incselkedő mosoly kúszik, s ahogy egymás tekintetét keresztezik, megtörik minden szabály, amelyet egymással szemben húztak. – Rendben, akkor mától Oli vagy."

2 megjegyzés:

  1. Kedves Adriana!

    Én már nagyon várom a novellát és reménykedem benne, hogy valami csoda folytán hamarább is olvasható lesz, hiszen még csak hétfő van. Túl messze van még a vasárnap!
    Tényleg nagyon várom!

    Puszi,
    Catalina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Catalina!

      Tudom, sokat kell rá várni, de remélem, hogy miutá elolvastátok, nem fogtok már rám annyira csúnyán nézni a várakozás miatt... vagy olyat olvastok, ami miatt mégis?! ;)

      Alig várom már én is, hogy olvashassátok a novellát! :)

      Puszillak,
      Adriana

      Törlés