2015. szeptember 19., szombat

10 Day You Challenge - Első nap


Hola!

Éppen a Bloggeren olvasgattam, új oldalakat fedeztem fel, amikor rábukkantam Leah Hope Eastbrook blogján, a Hangjegyekből szőtt álmokon egy nekem nagyon tetsző kihívásra. Remélem, nektek is hasonlóképpen elnyeri a tetszéseteket! :)

Fly on



Tíz titok:


1. Imádom az illatokat. A nyár, a Nap, az eső illatát, a természet minden apró örömének ezen sajátos jellemzőjét.
2. Szeretem a gyümölcsöket. Szerintem mindig jobb választás egy tál eper vagy málna, mint egy nagy tábla csoki.
3. Persze azért a Nutellát én sem vetem meg. ;)
4. Nyári lány vagyok, júniusban születtem, és szinte a lételememmé vált ez az évszak az életem során. Így érthető, hogy nem nagyon szoktam az őszt, a telet várni, de amikor mégis beköszönt az elmúlás időszaka, egy meleg takaró, egy nagy bögre forró csoki és a kedvenc Harry Potter-könyvem segít elfogadóbbá válni kicsit,
5. Nem tudnék anélkül élni, hogy a Duna-parton sétáljak, halljam a víz csobogását és érezzem a friss levegőt.
6. Magas vagyok, 170 centi, mégis szeretem a magassarkúkat.
7. A hideg kiráz minden póktól, bogártól és póktól.
8. Sokat elárul rólam, hogy mennyire szeretem, amikor a tengervíz begöndöríti a hajam, a lábujjaim közé puha homok fúródik, és a nedves bőrömet melegíti a Nap.
9. A világ legjobb helye szerintem London.
10. Amikor ezt a tíz titkot írom magamról, éppen elkezdenek kövér vízcseppek esni az égből, és már alig várom, hogy írhassak, miközben az eső hangját hallgatom.


Töltsd ki Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése