2015. augusztus 30., vasárnap

Egy új blog születése


Hola, Kedveseim!

   Már napok óta izgatottan vártam ezt a pillanatot. Most is majd' kiugrik a szívem a mellkasomból, és ez egyértelműen egy másik nagyon fontos és értékes történetem miatt van. Miután a Signs of Life utolsó sorait megírtam, nagy ürességet éreztem az írás terén. Elkezdtem novellákat írni, amiből néhányat már Ti is olvashattok az oldalon, aztán jött az isteni szikra, az ötlet, amiből rájöttem, mit kezdjek magammal
   A Signs of Life írását áprilisban fejeztem be, nem sokkal a publikálása előtt, így azt zökkenőmentesen tudtam hozni minden héten, sőt, néha még bele is javítottam, kiköszörültem a nyelvtani, helyesírási hibáimat. De amint befejeztem az epilógust, megszületett egy ötlet a fejemben egy új történetről, amit egészen a nyár közepéig rakosgattam a fejemben, átgyúrtam, megváltoztattam, visszaalakítottam, és végül az augusztus beköszöntével hozzáláttam írni.
   Azt mondanám, ez egy olyan történet, amit inkább boldog, vidám jelenetekre alapoztam az események előrehaladtával, holott azt mondaná mindenki, amikor a prológust elolvassa, hogy ez bizony közel sem lesz egy happy end

   Hogy kicsit ismerkedhessetek a blog kinézetével, szétnézhessetek, ma este megnyitom az oldalt, de a prológus csak a jövőhét szombaton kerül fel, vagyis szeptember 5-én. Hogy legyen miért túlélnetek a suli első hetét... ;)

és íme...

Gone too soon

In the end, we all win...

Puszillak Titeket,
Adriana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése