2015. augusztus 24., hétfő

Fontos infók


Want to want me
Hola Drágáim!

   Mint azt már említettem a Signs of Life utolsó, teljes fejezetének elején, az a számomra nagyon kedves történet elérkezett a végéhez. Természetesen szánok oda is egy búcsút az Epilógus után, de most itt tennék egy bejelenteni való dolgot!
   A mai blogok világában a leghíresebb focistákkal van a legkevesebb igényes blog, én azt hiszem. Sokan kezdenek bele fanfictionokbe, amiknek a vége vagy a hollywoodi Happy End, vagy egyszerűen semmi, mert egyik napról a másikra az írónő eltűnik a Blogger világából, és többé azon a néven nem is ír már tovább. 
   Ezért jutottam arra következtetésre, hogy márpedig én igazán szeretnék egy igényes szintet megközelíteni próbáló írást kiadni a kezeim közül, nem egy olyan szereplővel, akiket nagyon szeretek, nemcsak mint focistákat, hanem mint embereket is. Ezért remélem, hogy Ti is támogatni fogtok, és azt az írásomat is olyan befejezéssel illethetem, mint a SOL-t  gondolok itt arra a lezárásra, amit én magamban már előre elterveztem, és ezért is vagyok büszke magamra, hogy véghez tudtam vinni. :) 
   És, hogy kiderüljön, ki álljon ennek a történetnek a középpontjában, kérlek titeket, hogy tegyétek meg a szavazatotokat a Signs of Life történetem oldalsávjában lévő szavazáson. :) Aki pedig már megtette, annak köszönöm szépen

Legyen szép hetetek, élvezzétek a nyár utolsó momentumait!

Puszillak Titeket,
Adriana

2 megjegyzés:

  1. Kedves Adriana!

    Sajnos, még mindig nem jutottam a történeted végére, de igyekszem majd és most már nagyon úgy néz ki, hogy majd az Epilógushoz fogok írni egy hosszabb kommentet. Egyébként teljes mértékben egyetértek veled! Ma már divatból kezdenek neki írni és nem azért, mert valóban ezt szeretnék. Természetesen tisztelet a kivételnek.
    Én még mindig nagyon szeretném, ha Nando nyerné meg azt a szavazást, mert ahogyan a levélben is írtam neked, sajnos sokszor a saját írásaimat kell visszaolvasnom. Imádom Sergiot, viszont azért ő is a kedveltebb focisták közé tartozik, így reménykedem benne, hogy a szavazás végeredménye ellenére, de a Szöszi fog szerepelni a következő történetedben.
    Neked is kellemes pihenést, bár nekem szerencsére még van egy plusz hetem a főiskolán.

    Puszi,
    Catalina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Catalina!

      Nagyon örültem, amikor láttam az üzenetedet a Gmail fiókomban, de ma estig nem jutottam el odáig, hogy összeszedett választ írhassak. Amikor ezt a kommentet publikálom, már talán el is lesz küldve a válasz. ;)
      Örülök, hogy egyet értesz, sok olyan blogba ütközöm, ahol a hajamat tépem. Se nem Times New Roman, se nem sorkizárt, se nem 15-ös betűméret, és akkor még csak azokat a pontokat említettem, amik nekem többnyire fontosak olvasás közben... :)

      Puszillak,
      Adriana

      Törlés